Support
ELM heeft service hoog in het vaandel staan, door onze service kunnen wij een hoge bedrijfszekerheid voor onze klanten waarborgen. Voor onze klanten hebben wij dan ook 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar een goed opgeleid serviceteam ter beschikking.
Onze medewerkers kunnen on-line meekijken met uw instellingen en eventuele software gerelateerde problemen op afstand oplossen. Tevens beschikken we over een voorraad service-onderdelen zodat eventuele stilstand en uitval van uw bedrijf tot een minimum beperkt wordt.
Ook bieden wij service- en onderhoudscontracten aan, waarbij alle aspecten aan bod komen die uw bedrijfscontinuïteit waarborgen:
- Onderhoudsmanagement
- Preventief en correctief onderhoud
- Storingsmelding met achterwacht
- EVK keuringen
- Aanbevelingen
Directe Ondersteuning
Voor service zijn wij tijdens kantooruren (08:00 t/m 16:30) bereikbaar onder: +31 (0)77 465 2378. Buiten kantooruren bereikbaar via: +31 (0)77 465 2345 u wordt dan doorverbonden met ons service-oproepsysteem.
Onze serviceafdeling zal u informeren of directe hulp op afstand via onderstaande tools mogelijk is, en over de te nemen verdere stappen. Neem hiervoor altijd contact met ons op!
Support | MSVCP 60 | Teamviewer | Ammyy admin | Port check |